Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Ingen baksmälla, inga problem :D

Av Maria - 21 september 2007 14:27

Min lvere kan däremot inte må särskillt bra, av detta. Måste börja ta hand om mig själv nu. Jag är faktiskt vuxen!!


Vaknade halv tov och låg och drog mig i ca en halvtimme. Sen gick jag up och insåg att jag inte hade tagit bort något smink igår kväll eller borstat tänderna. Kände mig fruktansvärt äcklig och hoppade in i duschen, stod i duschen i en timme eller så och sen gick jag och hämtade ett äpple. Nu sitter jag här och tittar mig omkring i min lägenhet och inser att min tvättkorg är otroligt full. Måste tvätta! Inser också att mitt skrivbord är överbelamrat med alla möjliga saker så jag bör nog städa undan lite också. Och när jag hämtade äpplet så insåg jag att jag måste handla mat. Så jag ska skriva en inköpslista, ta med min tvätt till tvättstugan, sätta på några maskiner tvätt och promenera till affären. Sen, när jag är tillbaka här så ska jag städa skrivbordet! Funderade ett tag på att åka till IKEA, men jag vet inte riktigt vart den är här i London och hur jag ska ta mig dit härifrån, så jag får se hur jag gör med det. Det är inte ens säkert att jag hinner med det idag. Klockan är ju snart två (London-tid).

 
 
Ingen bild

Lenitah

21 september 2007 14:51

Yay, IKEA är gött. Man skulle kunna bo i en av de där perfekta små lägenheterna de har satt ihop. Du måste kolla om de säljer svenska köttbullar där!!! och om de har vikinghattar. Det hade varit skoj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 3 oktober 2007 16:57

Har insett att det är ganska många som fortfarande kollar den här bloggen. Jag kan ju säga som så att jag inte kommer att skriva här i fortsättningen, men jag skriver fortfarande! Jag finns numera på: http://www.metrobloggen.se/londongirl  ...

Av Maria - 24 september 2007 17:43

Okej, jag har länge vart emot det här med KK. Jag har alltid tänkt att sex måste innefatta kärlek och ja ni vet. Men det är något inom mig som förändrats. Jag menar alla behöver vi sex, för det är en del av vår mänskliga natur och när man inte har en...

Av Maria - 23 september 2007 17:54

måste bara säga att jag kanske inte kommer använda den här bloggen så mycket längre. ni som vill läsa om mitt liv i london får gärna göra det på: http://www.metrobloggen.se/londongirl ...

Av Maria - 23 september 2007 14:21

Okej, han hörde av sig till slut. Dock var det väl inget meddelande jag egentligen ville ha. Men i alla fall. Hav to find a gentleman.   Nu ska jag nog handla... ...

Av Maria - 22 september 2007 22:16

Alla killar vill bara supa mig full och sedan, ja ni vet... Det är roligt för stunden, men i längden blir det tråkigt och väldigt ensamt. Jag avskyr när folk inte hör av sig dagen efter...:(   Mer paj, kanske?   Jag bör jogga imorgon eller så. ...

Ovido - Quiz & Flashcards