Alla inlägg den 20 september 2007

Av Maria - 20 september 2007 21:13

Jag är så lycklig över de människor jag kännt sen tidigare! de är änglar och jag kan inte upprepa det nog med gånger :D 


Idag är jag väldigt glad faktiskt. Träffade en hel del fint folk på universitet. Det ska bli så kul att börja plugga på måndag :D Har tre dagar i veckan på skolan, men man måste plugga en hel del på "fritiden". Vi får se hur mycket jag måste plugga, en hel del som gick igenom idag har jag haft på gymnasiet och jag är så tacksam över att Monica "lekte universitet" med oss. Och jag är så tacksam över hur det svenska gymnasiet är uppbyggt, uni i UK är uppbyggt på ungefär samma sätt. Kanske en aning friare, men det som motsvarar gymnasiet i UK är mycket strängare än i Sverige. Om jag fattat det hela rätt alltså.


Ikväll är det utgång, igen. Men den här gången är jag i rätt sällskap och jag ska inte dricka sådär värst mycket :p

Av Maria - 20 september 2007 14:36

Idag ar det battre och jag jag har gjort en succesfull enrolment :D Bara min induction kvar nu, har lunch break och ska vara tillbaka klockan tva. Sitter pa internet-cafeet igen for jag hinner inte hem till min lagenhet, har antagligen fatt mitt internet i alla fall!


Robin is a life saver, I don't know what to do without him. Or without all of the other people I know, that I have messed up relationships with. Oh dear, what have I done to deserve such beatiful angels?


Btw, jag blandar engelska och svenska hejvillt nu. Det gar an nar jag pratar med svenskar men blir jobbigare med engelsman :p


Jag skriver mer nar jag kommer hem. Har kopt kuvar sa nu kan jag skicka mitt brev till Sandra!


Om nagan annan vill ha ett riktigt brev ar det bara att saga till! 

Ovido - Quiz & Flashcards