Alla inlägg den 21 september 2007

Av Maria - 21 september 2007 18:07

Haha, har kommit tillbaka från affären och tvätten är också klar. Alla torktumlare fungerade inte och vissa av mina kläder får inte torktumlas så jag var tvungen att en hel del upp till mitt rum vått och hänga det på galvar och stänger! Hela rummet ser aningen kaotiskt ut :p Ska börja plocka ner saker som är torra och börja vika det som är torktumlat.


Ska kanske på en jazzfestival sen med några vänner, sånt tycker jag om! Det ska bli så kul! ^^ 

Av Maria - 21 september 2007 14:27

Min lvere kan däremot inte må särskillt bra, av detta. Måste börja ta hand om mig själv nu. Jag är faktiskt vuxen!!


Vaknade halv tov och låg och drog mig i ca en halvtimme. Sen gick jag up och insåg att jag inte hade tagit bort något smink igår kväll eller borstat tänderna. Kände mig fruktansvärt äcklig och hoppade in i duschen, stod i duschen i en timme eller så och sen gick jag och hämtade ett äpple. Nu sitter jag här och tittar mig omkring i min lägenhet och inser att min tvättkorg är otroligt full. Måste tvätta! Inser också att mitt skrivbord är överbelamrat med alla möjliga saker så jag bör nog städa undan lite också. Och när jag hämtade äpplet så insåg jag att jag måste handla mat. Så jag ska skriva en inköpslista, ta med min tvätt till tvättstugan, sätta på några maskiner tvätt och promenera till affären. Sen, när jag är tillbaka här så ska jag städa skrivbordet! Funderade ett tag på att åka till IKEA, men jag vet inte riktigt vart den är här i London och hur jag ska ta mig dit härifrån, så jag får se hur jag gör med det. Det är inte ens säkert att jag hinner med det idag. Klockan är ju snart två (London-tid).

Av Maria - 21 september 2007 04:50

Wiiehoo, alldeles för drunk 4 this.... + trött.. måste borsta tänderna och sova nu. syns imon :D

Ovido - Quiz & Flashcards