Alla inlägg den 7 september 2007

Av Maria - 7 september 2007 21:32

Imorgon är första dagen på resten av mitt liv, och jag ska ta hand om den. Jag måste ta hand om mig själv, nu. Sluta upp med alla dumheter och den här gången ska jag verkligen träna upp mig själv i det. Så... imorgon gäller det.Och förbanna min hjärna för att den är kär i fel person. Gud jag tänker på honom all the time. Till och med på akuten för jag vet att hans mamma jobbar natt där....

Av Maria - 7 september 2007 16:35

Jag har aningen tråkigt nu. Min syster har åkt iväg till träningen och mamma är på IKEA och pappa på Orust.

Har precis beställt grejer från "All-unied" så att jag får lite "bra att ha saker" i min första studentlya :D


Nu ska jag diska.

Kolla in vad jag har beställt:

Av Maria - 7 september 2007 15:00

Varför? Varför ska jag bli kär i folk jag inte får bli kär i? Morra. Han är för charmig. Idag är det bara fyra dagar kvar tills jag flyttar :D Packningen är i full gång!!

Ovido - Quiz & Flashcards