Alla inlägg den 4 september 2007

Av Maria - 4 september 2007 19:45

Har varit ute och gått i skogen och lyssnat på musik och tagit det luuugnt. Så jag år aningen bättre nu. Fortfarande ett litet sting av illamående i maggropen vid häftiga rörelser och lite yrsel, men annars mår jag fint. Ska lägga mig hyfsat tidigt också så att jag orkar med en hel dag imorgon :D

Av Maria - 4 september 2007 16:51

Jag har nåt botten, den totala botten. Jag trodde aldrig att jag skulle säga eller skriva det men jag har stupat under mina egna krav. Allting föll på plats imorse när jag mådde så dåligt, aldrig har jag haft så suddig syn, men ändå sett så klart. Alla krav jag haft på mig själv den senaste tiden - körkort, gå ner i vikt, vara världens bästa storasyster, vara smart, göra nytta, träna regelbundet, m.m - har tillsammans med min nervositet inför flytten och med att jag ska få mens (jag är alltid extra känslig innan den) att jag totalt kollapsade idag. Både fysiskt och psykiskt. Eller idag kollapsade jag väl på riktigt. Redan i lördags kom den känslomässiga kollapsen då jag grät för allt och inget. Så jag avbeställde alla mina körlektioner och även om jag betalde nästan 5 tusen för dem och inte ens har använt hälften så är det inte värt att gå dit och må så här dåligt. Det är först nu fem år efter att någon sa det till mig första gången som jag inser att jag måste sänka kraven!Så nu är min enda plan att åka till London och totalt börja om på nytt. Göra allt i ett lugnare tempo och planera lite bättre. Och framförallt lära mig att säga NEJ.

Av Maria - 4 september 2007 11:20

Jag mår jätteilla. Höll på att svimma i morse när jag skulle koka gröt åt syrran. Ringde bilskolan och sa att jag inte kommer, duschade, borstade tänderna och tog illamåendemedicin, sen somnade jag igen. Sov till klockan elva och nu gick jag upp för att äta lite. Mår lite bättre i alla fall, får se om jag orkar göra något vettigt idag.

Ovido - Quiz & Flashcards