Alla inlägg den 9 september 2007

Av Maria - 9 september 2007 16:19

Jag vill härifrån NU! Inte på tisdag, jag orkar inte med min dysfunktionella familj. Inte nu, inte någon gång. Kan de inte fatta att det är mitt liv och att de inte ska lägga sig i?Jag måste kolla när vagnen går, och om jag hinner så måste jag gå ut och tänka. Måste duscha och fixa mig innan jag går.By the way, väskan får väga hur mycket den vill. Jag får betala övervikten och le och vara glad. På tisdag börjar mitt liv.

Av Maria - 9 september 2007 09:54

Okej, jag har redan vart och växlat pengar och hämtat ut saker på apoteket. Tänk att det är sådan skillnad på apotek och apotek, jag ska aldrig mer hämta ut saker på apoteket i Angered. Kan inte den borgerliga regeringen bara ta bort det dumma monopolet vi har på apoteket? Ingen hade handlat på apoteket vi har nu om det hade funnits alternativ!Nu ska jag se om jag får ihop det med mina kläder och saker till London.

Ovido - Quiz & Flashcards