Alla inlägg den 5 september 2007

Av Maria - 5 september 2007 20:22

Jag önskar att jag någon kunde få ordning på dessa blodsocker. Jag vill så mycket men det går inte. Försöker med allt, men antagligen tänker jag fel. Antar att jag kommer må mycket bättre när de fixar sig. Eller när jag fixar till dem.

Av Maria - 5 september 2007 14:27

Är tillbaka och är faktiskt nöjd. Det är skönt att bli ompysslad och min frisörtid kunde inte komma lägligare :) Jag mår så mycket bättre nu!

Ni ska få se bilderna på före och efter nu också :D

Av Maria - 5 september 2007 08:15

Miow, iddag mår jag mycket bättre! Och efter en lugn frukost med syrran så ska jag nu ta en dusch och sedan börja småplocka lite, jag mår dåligt av att se saker liggandes huller om buler och att ha dammråttor överallt. Så jag ska städa lite, i den takt jag orkar. Har redan satt på diskmaskinen för den var överfull.Ska ner till torget sen och klippa mig och handla åt mamma och pappa. Ni ska få en bild på min frisyr sen! Både före- och efterbilder blir det :D

Ovido - Quiz & Flashcards