Alla inlägg den 8 september 2007

Av Maria - 8 september 2007 22:34

Allting i mitt huvud kretsar just nu kring hur jag ska få med alla saker till UK. Jag har aldrig tänkt att det kan väga så mycket... :/ Det är ju bara lite kläder och småsaker. MEn jag får lösa det imorgon.... God natt på er där ute i cyperrymden!

:(

Av Maria - 8 september 2007 21:05

Jag får inte ihop det med vikt och allt. Det känns som om jag inte har något med mig och ändå väger allting för mycket. Och jag har inte lust att betala 8 euro/kg övervikt. Funderar på om det blir billigare att skeppa över sakerna. Men å andra sidan så vet jag inte med vilket företag och sånt man gör det... :(

Av Maria - 8 september 2007 19:20

Så, nu har jag ätit och humöret är uppe igen. Nu ska jag tillbaka till mitt packande och jag får se hur det går. Badrummsvågen får stå kvar där inne, så att jag kan väga den där väskan om och om igen :p Nu ska det bli ordning i kaoset!

Av Maria - 8 september 2007 18:25

Jag tror att jag aldrig har hittat mitt rum i värre skick än de jag hittar de i nu. Viktiga papper ligger slängda lite här och var, underkläder, skor och medicinska hjälpmedel är utspridda över min säng, på golvet står världens största resväska och en liten resväska och mitt i allt står en badrumsvåg så att jag kan se om grejerna väger för mycket eller inte. Vilket det har gjort ett antal gånger. Har fått packa om och ta ur saker i fem omgångar. Jag springer dessutom mellan datorn i vardagsrummet och mitt rum för att ha information tillgänglig m.m JAG BLIR GALEN!! Men ska man flytta så ska man. Och på tisdag så gäller det.Imorgon är det avskedskväll med flickorna. Ska käka lite på restaurang "VASASTAN", får se om det blit utekväll sen. Guud, jag kommer att sakna dem!!!! Tur att jag lever i en tidsålder med msn och skype och sms och sånt ^^Nu ska jag tillbaka till packningen :D

Av Maria - 8 september 2007 10:20

... på mig själv. Ofta önskar jag att jag var någon annan och att jag slapp mina små egenheter, mina små planer och allt sånt. Jag ORKAR inte med mig själv. Patetisk är vad jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards