Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Lars Winnerbäck = min Gud

Av Maria - 6 september 2007 22:15

Jag älskar Lars Winnerbäck, jag skulle kunna dö för honom, eller snarare för hans låtar. Han kan beskriva känslor, händelser så himla bra. OCh det han har gjort ihop med Lisa Ekdahl är himmelskt, HIMMELSKT!!! Sitter och lyssnar på "Kom Änglar" och den är så UNDERBAR. Texten:Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet. Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvudet. Och det blod som trodde var stilla det fick du att rinna, och den uppgivna röst som jag nyttja så illa fick du att försvinna. Och jag somna den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria. Men det visa sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria. Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon och de himmelska ben som jag ville förtära, de gick därifrån. Så kom änglar! Kom älvor! Det börjar bli kallt. Graderna sjunker så fort överrallt, och det hjärta, som skulle bli ditt på nåt vis, fryser nu sakta till is. Natten som kom sov du vaken och drömde om allt Och jag kunde ha gett vad som helst för att höra den tanken men själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten. (Jag liksom föll över kanten) Så kom änglar! Kom älvor! Det börjar bli kallt. Graderna sjunker så fort överrallt, och det hjärta, som skulle bli ditt på nåt vis, fryser nu sakta till is. Den jävligaste stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat. Där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstoratSå kom änglar och ta mig till henne och ge mig en chans för jag tror att snart brinner ett hjärta för henne nån annanstans. Kom änglar! Kom älvor! Det börjar bli kallt. Graderna sjunker så fort överrallt, och det hjärta, som skulle bli ditt på nåt vis, fryser nu sakta till is.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 3 oktober 2007 16:57

Har insett att det är ganska många som fortfarande kollar den här bloggen. Jag kan ju säga som så att jag inte kommer att skriva här i fortsättningen, men jag skriver fortfarande! Jag finns numera på: http://www.metrobloggen.se/londongirl  ...

Av Maria - 24 september 2007 17:43

Okej, jag har länge vart emot det här med KK. Jag har alltid tänkt att sex måste innefatta kärlek och ja ni vet. Men det är något inom mig som förändrats. Jag menar alla behöver vi sex, för det är en del av vår mänskliga natur och när man inte har en...

Av Maria - 23 september 2007 17:54

måste bara säga att jag kanske inte kommer använda den här bloggen så mycket längre. ni som vill läsa om mitt liv i london får gärna göra det på: http://www.metrobloggen.se/londongirl ...

Av Maria - 23 september 2007 14:21

Okej, han hörde av sig till slut. Dock var det väl inget meddelande jag egentligen ville ha. Men i alla fall. Hav to find a gentleman.   Nu ska jag nog handla... ...

Av Maria - 22 september 2007 22:16

Alla killar vill bara supa mig full och sedan, ja ni vet... Det är roligt för stunden, men i längden blir det tråkigt och väldigt ensamt. Jag avskyr när folk inte hör av sig dagen efter...:(   Mer paj, kanske?   Jag bör jogga imorgon eller så. ...

Ovido - Quiz & Flashcards