Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Maria - 17 juni 2007 21:41

Haha sitter och pratar skit med Danne. Verkligen om ingenting alls. Lite halvsnuskigt och lite halvknäppt. Han ska i alla fall hjälpa mig med pappas GPS imorgon. Tur det!

Av Maria - 17 juni 2007 16:02

Pappa och Emilia är iväg på IFK-Kalmar på Ullevi. Mamma kommer om en timme. Är ensam hemma tills dess. Ganska skönt. Funderar på att lägga mig i soffan och läsa en bok!

Av Maria - 17 juni 2007 12:02

Okej, det kanske inte är världens undergång eller så, men just nu har jag otroliga problem med min pappas GPS. För enkelhetens skull kan man ta det från början: Jag är familjens mest tekniska och det är alltid jag som ska installera, uppdatera, laga m.m Så nu vill min pappa att jag ska uppdatera hans GPS. Så långt sträcker sig inte mina kunskaper, men jag försöker godhjärtat i alla fall. Så jag läser i manualen och så långt är allting väl. Problemet är att manualen säger: Sätt i USB-kablen och Nätadapter. Det är samma uttag för båda dessa och de ska sitta i samtidigt! Jag blir galen. Är det något som vet hur man sätter i kartor till en Navman iCN530 så får ni väldigt gärna kontakta mig :p

Ovido - Quiz & Flashcards