Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Maria - 28 juni 2007 20:21

Idag har jag vart på stan och skrivit in mig på en trafikskola! Äntligen har jag gjort något av detta. Så i vecka 32, när de har tider igen, så ska jag börja köra!! Jag är faktiskt väldigt glad över detta, det känns som om det börjar bli lite ordning på mig :)



På väg hem så stannade jag för att fika på Café Tintin, hade en underbar capuccino och en grov fralla. På väg därifrån gick jag förbi en liten boutique och i skyltfönstret såg jag den mest underbara klänning jag någonsin har sett! Jag blev fullkomligt kär i den, det blanka tyget, stuket, den milda champagnefärgen. Jag var bara tvungen att gå in och prova den! När jag väl hade provat den så var det självklart ingen återvändo, jag var fast. Trots att prislappen visade 3595:- så var jag tvungen att lägga undan den och jag måste åka och köpa den imorgon. Om jag inte slösar allt för mycket med mina pengar under sommaren så kan jag få det att gå ihop eftersom jag jobbar heltid. Jag brukar faktiskt inte köpa så dyra kläder, och jag har faktiskt slitit hårt både i skolan och nu på jobbet och hemma ensam. Så jag är värd den! Ska ta kort på klänningen imorgon när jag köpt den så får ni se varför jag är kär! ;)

Av Maria - 28 juni 2007 11:46

Funderar på om det komme rbli någon sommar överhuvudtaget, enligt kalendern så ska det vara sommar nu. Men det känns mer som höst, en riktigt ruskig höst. Det bara regnar, blåser och är kallt. Blä. Fast jag kanske ska vänja mig vid regn om jag nu ska flytta till Storbritannien?! :p



Ska kolla upp lite trafikskolor nu, måste verkligen ta körkortet nu i sommar.

Ovido - Quiz & Flashcards