Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Maria - 18 juni 2007 21:00

GPS:n fixad men det är ändå inte som pappa vill ha det. Suck. Alltid samma sak. Har mailat Navman nu får se om det finns att få tag på kartor till f.d Östeuropa. Danne var snäller som hjälpte mig ^^



Har kommit in i någon konstig period som gör att jag knappt kan äta. Är mätt hela tiden! Äter lite och så blir jag jättemätt! Det enda som går ner är glass :p

Av Maria - 18 juni 2007 15:52

Nu är det jätterent i vårt badrum! Helt underbart att det kan bli så rent och all dålig energi man får ur sig av det, att städa är nästan som att meditera. Satte på The Ark-skivan "Prayer for the weekend" och dansade samtidigt som jag skrubbade handfatet. Städade också i några byrålådor på mitt rum och hittade gammalt skolgrejs. Det är helt sjukt vad mycket jag kommer att sakna alla. Gymnasiet var helt klart bäst.

Av Maria - 18 juni 2007 09:40

Idag ska jag skärpa mig igen. Gårdagen blev lite mycket god mat och sånt. Men nu är förkylningen nästan över så nu ska jag börja träna igen och den nyttiga maten är på intåg. Blev havregrynsgröt till frukost och sen ska jag grovstäda badrummet :) Mätte midjemåttet igår morse och har tappat 5cm! 


Nu ska jag ta på mig nåt annat än nattlinne och så måste jag borsta tänderna :p

Ovido - Quiz & Flashcards