Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Maria - 20 juni 2007 20:29

Bara några få dagar innan min familj åker utomlands. Sitter och skriver ut papper på hur man ringer med deras mobiler från utlandet och sånt. Typiskt att den svarta bläckpatronen ska vara slut precis när jag köpt färgpatronen och satt in den. Tänkte att jag kan skriva här lite, så länge.



Dagen har ytterst handlat om att köpa saker inför deras resa och om att stressa. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att få vara här alldeles själv. Nu är det bara 2 dagar kvar innan de åker så jag klarar mig väl till dess. I morse åkte jag runt med pappa för att handla mat som de ska ha med och som jag ska äta här hemma när de är borta. Sen var det till att åka hem och packa typ "första-hjälpen"-låda och lite annat småplock, fixa lunch och åka ner till stan med mamma och Emilia för att köpa lite sommarkläder och sånt till dem. Tillbaka hem igen, käka middag och packa kläder och annat grejs - typ uppblåsbara grejer att solbada med. Jag tror att jag har blivit skickad femton gånger fram och tillbaka för att hämta saker.


Imorgon är det första dagen på jobbet, då är det lite soft för jag går bara bredvid, lite money är alltid bra ^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards