Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Maria - 23 juni 2007 23:59

Klockan är midnatt, jag borde sova. Men jag vill inte, är inte trött och det finns inge roligt på TV. Förutom en film jag sett tre gånger. Det är verkligen jobbigt att gå och lägga sig när det inte är någon annan här. Inga ljud att somna till och så blir det bäcksvart när man släcker. I vanliga fall brukar antingen mamma eller pappa vara uppe när jag lägger mig och så tittar jag på TV en stund och så går dem och lägger sig och då har jag oftast hunnit somna.


Hade ett långt och härligt bad förut, tvättade håret och hade hårinpackning. Peelade huden och smörjde in mig efter badet också. Dunderskönt. Fixade mina fötter också, som fortfarande är lite tilltuffsade efter studentfesten. Jag ska aldrig mer dansa i 7cm höga klackar. Möjligtvis med "scholl - party feet". Fast alla sår som var kvar är helt läkta nu. 



Imorgon är det detox-day alà Gillian McKeith. Hurra hurra!

Av Maria - 23 juni 2007 18:10

Nu är jag ensam hemma. Trodde att jag skulle känna lite lycka, men det känns lite förvirrande och väldigt ledsamt. Jag och mamma grät litegranna och det var världens kramkalas och sånt. Usch, det känns konstigt. Hur ska jag klara av att flytta till ett helt nytt land? Jag är nog inte så vuxen som jag tror. Inombords är jag väldigt liten, även om jag klarar av städning, tvätt, jobb, ta ansvar och laga mat så är jag ändå mammas lilla flicka.
Ska nog diska och plocka in tvätten som hänger ute och sen ta ett långt bad, äta och se på någon film på tv. Imorgon är jag ledig och ska rensa min garderob. På måndag är det jobb igen. Fast jag är ledig onsdag, torsdag och fredag så jag ska fråga Hanna och Lovisa om vi ska till Bränna då, kanske. 

Av Maria - 23 juni 2007 12:07

Nu har jag delat ut reklam till närmare 220 hushåll. jobbigt att springa i trappor upp och ner och dra en vagn fullastad med reklamtidningar. Men bra motion är det i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards