Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Maria - 19 juni 2007 23:09

Skulle ha hjälp mamma med en massa papper och sånt, det var därför jag tackade nej till en kväll i Slottsskogen med Sandra och co. Men mamma var för trött och somnade, så jag såg en film istället.



Nu sitter jag här och undrar vad tusan det är jag gett mig in på. Jag hatar mina humörsvängningar. Allting är bara svart eller vitt och det är bara sekunder innan allting rasar och blir kaos inom mig. Blä.

Av Maria - 19 juni 2007 18:52

En våg av en misslyckad-känsla sköljer över mig. Blä. Mamma kom hem från doktorn idag och det verkar inte vara så bra med henne. En massa konstigt är på gång. Och mitt i allt detta så tänker jag bara på mig själv och så ska jag flytta. Jag bara överger henne sådär. Jag överger hela min familj bara sådär. Blä på mig. Gud, vad hemsk jag känner mig. Men trots allt så vet jag att jag måste göra en hel del för mig själv, så att mitt liv blir bra i framtiden. Allting i mitt huvud är ett enda kaos just nu.


Sen så förstår jag inte varför jag fortsätter att läsa en viss persons blogg/dagbok. Det är totalt onödigt, speciellt när det handlar om så onödiga saker och speciellt när vi inte ens umgås längre. Det är som om jag har en (o)vana som inte går att bli av med. 

Ska ut på en promenad sedan, efter middagen. Hoppas på att få med mig mamma också, hon kan behöva det.

Av Maria - 19 juni 2007 11:01

Idag är en riktigt trög dag. Usch vad trött jag är. Inte nog med så kom jag på imorse att jag råkat dubbelboka mig själv. Suck. Jag har lovat Hanna och Lovisa att åka ut med Hanna till Brännö imorgon eftermiddag för att träffa Lovisa, samtidigt som jag har lovat att hjälpa mamma inför semesterresan. Hjälp. Eftersom jag lovade mamma först måste jag antagligen säga till Hanna och Lovisa att imorgon inte fungerar för mig. 


Dagen ska nog annars spenderas på att försöka få ihop alla papper till CSN och att träna en smula.

Ovido - Quiz & Flashcards