Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Maria - 30 juni 2007 23:46

Jobbet var, ja, jobbigt idag. Mycket att göra och så är man så få på helgerna, men pengar blir det i alla fall. En tant var faktiskt riktigt elak och skulle slå ihjäl alla hon såg och så var man en apa och jag vet inte vad. Men hon kan ju inte hjälpa det, sjuk och gammal och så hamnar på ett sånt här ställe. Måste vara förvirrande. Tur att hon inte är så stark i alla fall, man får ta henne med en klackspark. Imorgon har jag samma pass igen. Får sova lite mer imorgon eftersom jag inte har några tidningar att dela ut. 



Lyssnar på lite musik nu och så har jag ätit en bit av min goda paj. Cyklade en halvtimme på motionscykeln nu när jag kom hem också. har duschat och är redo för min kära säng. Ska titta lite på tv först, om det är något bra, annars får jag börja läsa på en ny bok. Läste ut den första boken den här sommaren idag ^^


Av Maria - 30 juni 2007 09:53

En av dagens sysslor är överstökade :p Har delat ut reklam och det gick hyfsat fort, en timme och 15min. Ska hoppa in i duschen och sen äta lite lunch, eller vad det nu blir om man äter vid elva. Brunch, kanske?


Anyway, jag har hittat en bra bild på hur mitt nya hem ser ut utifrån, have a look!

Ovido - Quiz & Flashcards