Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Maria - 2 juli 2007 20:59

Jag har tränat nu och är alldeles härligt mör i kroppen :p Ska ta en snabb dusch och sedan förbereda mig inför morgondagen. Ska jobba från 7-16 och sen ska jag till bilskolan och ha teori. Fram till halv tio, det lär bli skoj. Eller inte.



Måste kolla upp när bussen går imorgon, funderar över om det finns en sån funktion i UK, som västtrafik har. Att man liksom kan kolla på internet vilka bussar man ska ta beroende på vart man befinner sig och vart man ska och vilken tid det är. 

Av Maria - 2 juli 2007 17:14

Idag har jag vart iväg till sjukhuset och fått en CGMS som sitter på mig nu och ska mäta mitt blodsocker i fyra dygn! Tjohejsan.


Nu ska jag iväg och handla när jag kommer hem ska jag städa!

Av Maria - 2 juli 2007 11:32

Jag är jättetrött och jäspar och har mig. Men nu måste jag sätta fart och skriva inköpslista och sånt. Ska storhandla efter sjukhusbesöket. 



Har tvättat och diskmaskinen är igång. Måste städa klart i köket och städa badrummet sen. Och stryka lite kläder. Hemskt vad mycket hushållssysslor jag har för mig. Måste vattna mammas krukväxter så att dem inte dör och så att jag inte dör när mamma kommer hem. 

Ovido - Quiz & Flashcards