Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Maria - 8 juli 2007 22:00

Än en gång ett inlägg om att jag är trött! Haha. Fast idag är jag härligt trött faktiskt. Sådär så att man känner att imorgon när jag vaknar så kommer jag vara hyfsat utvilad. Har städat hela huset förutom köket. Har bara en del småsaker kvar som ligger lite överallt men det ska jag nog hinna plocka ihop imorgon kväll efter jobbet.


Nu ska jag ta ett långt bad och sedan lägga mig i min säng och sova! Imorgon blir det en lång dag på jobbet, så man måste ha lite krafter för det med ;)

Av Maria - 8 juli 2007 14:42

Jag mår så bra idag. Har inte gjort något särskillt idag men ändå är allting sådär underbart. Har beställt biljett till London, tvättat två maskiner tvätt, lagat lasagne (den blev underbart god!) och nu ska jag lägga in alla strukna kläder i min garderob. Jag strök ju igår och la allting fint på mammas och pappas dubbelsäng. Så nu kanske man ska lägga in det i sin garderob. 



Fast en sak är ett litet mörkt moln över mig. Fick sms av min mamma idag och de hade vart hos en del av släkten. Min kusin, Tomi, hade svimmat av och hans mamma hade hittat honom medvetslös. Så nu låg han på sjukhuset och läkarna tror att det är en sjukdom som kallas "Sarkoidos". En ganska ovanlig sjukdom som gör att man får inflammationer i alla organ i kroppen, inte samtidigt dock. Men vanligast är att man får inflammationen i lungorna och då får man andnöd. Gud, jag önskar verkligen att alla bekymmer bara försvinner från vår familj! Varför ska alla bli sjuka hela tiden? I år har hittills tre stycken ur min släkt fått ett dåligt besked från läkare! Först var det mamma som fick reda på att hon har en lättare form av skolios och att tre ryggkotor är utslitna (det finns inga diskar mellan dem). Sen var det min moster som föll av sin cykel och bröt armbågen och skrapade upp hela ansiktet och nu detta med Tomi! Och det är ju inte så att dessa personer är kärnfriska sen innan heller. Usch. 

Ovido - Quiz & Flashcards