Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Maria - 9 juli 2007 23:10

Kam hem idag vid halv tio-tiden. Öppnade brevlådan och där låg det en hela massa post, bl.a ett brev från "intrum justitia", ett inkasso-företag, till pappa. Blev väldigt ororlig, jag känner min pappa utan och innan, vi brukar betala räkningar över internet tillsammans eftersom han tycker att det är lite krångligt. Men visst skulle han kunna hålla något hemligt för resten av familjen. Fick en känsla av att något är hemskt FEL och när jag får den känslan brukar det vara rätt. Fast jag kunde inte ringa till pappa när jag såg det för jag hade precis pratat med familjen på hemvägen i bussen och dem var så glada och skulle precis gå och lägga sig. Undrar om det är en sådandär bluff-faktura som dem varnar för nu i sommartider?


Nä, nu måste jag gå och lägga mig.

Ovido - Quiz & Flashcards