Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Maria - 20 juli 2007 22:01

Åh, nu är den i ugnen. Fyra minuter till och sen ska den ut och då ska jag dekorera den! Synd bara att jag inte kan dekorera hela idag, måste vänta tills en del av garneringen stelnar i kylskåp. Får ta det imorgon :)

Av Maria - 20 juli 2007 20:23

Känner mig ganska lugn inombords när jag har saker att göra hela tiden. Jag får fortfarande attacker av bara vilja falla ihop och inte finnas mer, men det är bättre när jag har saker att fokusera på.

Jag funderar på att börja prenumera på iForm igen. Fast det är ganska onödigt när jag ska flytta utomlands tycker jag. Jag vill verkligen lära mig språket riktigt bra och därför har jag bestämt att jag ska prenumera/köpa tidningar/magasin i UK. Det finns säkert någon sorts "iForm" där med! Jag mådde faktiskt väldigt bra av att läsa den tidningen. 

Av Maria - 20 juli 2007 18:12

Jag är helt slut idag. Jag vill bara lägga mig ner och sova. Men det kan jag inte för jag har så mycket att göra. Familjen kommer hem på tisdag morgon och då måste hela huset vara i perfekt skick igen! Försöker skriva en lista på vad jag ska göra den här helgen. Otrolig tur att jag är ledig lör-sön.


Mår pyton i själen annars. :( Tur att jag har mycket att göra annars hade jag bara legat på golvet och stirrat upp i taket och funderat på något otäckt.


Ska baka en sachertårta ikväll till familjen, ska ta kort på den och lägga upp här.

Ovido - Quiz & Flashcards