Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Maria - 21 juli 2007 21:38

Jag har fixat hela köket nu :D Är STOLT över mig själv och kan stryka det från listan nu! Har en del kvar men ändå, har tagit bort lite småplock också så snart blir det fint här! Får ta det mesta imorgon och på måndag kväll. Ska köpa en till "mini"-rosenbuske på coop forum på måndag också.

Nu ska jag kolla lite småsaker på internet och sen ska jag sätta fart och stryka det sista och titta på TV samtidigt.

Av Maria - 21 juli 2007 19:11

Idag blev jag bjuden hem till min pappas kusin och hans fru. Det var ganska trevligt, småpratade lite om allt och inget och det bjöds på god mat och bakverk. Så nu har jag haft mitt roliga!

Måste se till att få klart min lista idag. Har nämligen gjort upp en lista med allt som ska göras fram tills familjen kommer hem! Det som är kvar nu:
-Rengöra fritösen (det har tagit mig snart fyra veckor och det är lite fastbränt fett kvar!)
-Städa köket och badrummet
-Rengöra marsvinens bur
-Fixa trädgårdsplätten där fram + klippa gräset på baksidan av huset
-Handla
-Laga linssoppa (som familjen ska äta när de kommer hem)
-Baka dinkelbullar
-Tvätta bordsduken i köket (råkade spilla en massa kaffe på den...)
-Städa mitt och min systers rum (bombnedslag?!)
-Stryka lite kläder (speciellt mina arbetskläder)

Ovido - Quiz & Flashcards