Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Maria - 6 juli 2007 15:33

Nu har jag vart och skickat iväg paketet och hämtat ut ett åt mamma. Ska strax äta mellis, men först tänkte jag att i kunde få se det jag skickade iväg och klänningen som jag köpte på ZARA idag.

Av Maria - 6 juli 2007 13:45

Min moster har ramlat av sin cykel och brutit armbågen och skrapat upp hela ansiktet! Jag tycker så synd om henne, med allt annat jobbigt och trassligt som pågår i hennes liv. Så idag när jag åkte från sjukhuset så köpte jag ett kort och en mirandanalle som jag ska skicka till henne i ett paket. Så nu ska jag ner till torget och skicka det plus hämta ut ett annat paket :)

Köpte en underbar klänning på ZARA till mig själv också, btw. Inte lika dyr som den förra, bara 199kr faktiskt! Ska ladda upp en bild sen! 

Ovido - Quiz & Flashcards