Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Maria - 17 juli 2007 22:27

Är lite stolt över mig idag, har jobbat fem timmar extra och tjänat lite extra pengar. Dessutom har jag fått massor av extra motion :D Cyklade 23,2km (11,6 enkel väg) idag igen, dock var det en sämre tid för jag hade motvind på ditvägen! Sidvind på Angeredsbron, dessutom, det är inte att leka med! Trodde att jag skulle hamna framför bilarna, men det gick jättebra faktiskt. Fast jag hade lite ont i baken från igår. Nu har jag duschat och så och ska krypa ner i min säng, skönt! Ska cykla dit och hem imorgon igen! Sen jobbar jag tidigt två dagar och då orkar jag nog inte cykla till jobbet, fast jag får se.


Fick ett sms av min moster förut och hon hade fått paketet idag ^^ Hon var hyfsat frisk nu :D

Av Maria - 17 juli 2007 13:39

Enligt vädret igår så skulle det vara hyfsat fint idag med, men det har vart mulet sen jag vaknade och sen började det ösregna och nu är det ljust fast ändå mulet...


Ska kolla när bussen går, går den en alldeles för konstig tid och det inte regnar så tar jag cykeln.

Ovido - Quiz & Flashcards