Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Maria - 5 augusti 2007 12:24

Okej, där tog smekmånaden slut. Nu står jag inte ut med resten av min familj längre. Har bråkat med dem och jag är jättearg på dem. Och ledsen. Jag stör mig verkligen på min mamma som får för sig att hon kan komma och rota i mina grejer utan att fråga. Eller som igår då hon skulle in i badrummet när jag var där och hade ett långt och härligt bad och så förstör hon min frid genom att börja knacka och vill in för att gå på toa. Hon och pappa hade varit ute på en promenad och då kunde hon ha gått på toa innan hon gick!! Hon förstörde hela min kväll, jag glömde totalt av vad det var jag skulle göra. Jag hade planerat att göra en ansiktsmask, manikyr, pedikyr och smörja in hela mig i bodylotion för jag har så torr hy. Jag glömde helt av mig då och blev bara arg.Sen så vaknade jag med ett svinhögt blodsocker imorse, kom på att jag hade glömt att ta mitt basinsulin igår morse och att jag glömt ta mitt Levaxin igår kväll! Tog lite extra idag och tog massor med extra snabbinsulin för att få neer blodsockret. Tog en promenad också. Ska kolla blodsockret nu igen och se om det gått ner till normala nivåer.

Ovido - Quiz & Flashcards