Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Maria - 21 augusti 2007 21:22

Var och hämtade ut min chanelväska i förmiddags och den är jättefin ^^ Lite tillplattad men annars som på bilden! Jag älskar den verkligen :D

Min syster är rolig, älskar när hon härmar folk. Det blir sådär komiskt och nästan på ricken likt när hon gör det. Hon hade sin första dag i skolan idag och hon var lite småsur över en massa ändringar så hon härmade en massa människor. Sen skulle hon börja i friidrott och hon tyckte det var lite jobbigt eftersom hon inte kände någon, så jag fick snällt följa med. Det gick lite trögt, men hon var duktig. Hon har bra rörelser och är bra på höjd- och längdhopp!

Tur

Av Maria - 21 augusti 2007 12:57

Så nu har jag fixat, allt. Bankärenden, universitetärenden, handlat, m.m Så mitt enrolment och induction är den 20sept så jag behöver inte byta datum ^^ Tur, tur.Imorgon ska jag träffa L, nervöst. Var längesen vi sågs nu.

Ovido - Quiz & Flashcards