Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Maria - 11 augusti 2007 20:58

Nu kommer mitt träningsschema gott folk!


Måndag: Löpning 2,5km - 5km + intervall

Tisdag: Vilodag

Onsdag: Styrketräning överkropp

Torsdag: Cykla 30-60min

Fredag: Vilodag

Lördag: Cykla 30-60min/Löpning

Söndag: Styrketräning underkropp



Och så kommer det en ny utmaning för veckan!


Veckans utmaning (v.33):


- Inte äta efter middagen (undantag: vid för lågt blodsocker)

- Minska på fettintaget

- Cykla på en högre motståndsgrad på motionscykeln



Ska sitta och skissa på lite klänningar och så nu också ^.^

Av Maria - 11 augusti 2007 16:53

Ska göra ett nytt träningsschema och lägga upp min träning på ett helt annat sätt nu. Ska cykla lite också har jag tänkt mig. Fast det är så varmt att jag smälter bort. Måste dricka mycket!!Bara tre dagar kvar på jobbet nu!! wooohoo, längtar så himlans mycket tills jag ska få börja ordna med saker till London. Har fortfarande inte fått tag på Lovisa... Ska höra med Hanna om vi kan åka ut till Brännö på måndag så kanske vi kan överraska Lovisa ^^ Om det är fint väder då, vill säga.Nej, nu ska det göras träningsschema. Ska lägga upp det här sen :) Tjosvejs så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards