Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Maria - 31 augusti 2007 22:08

Sitter och lyssnar på olika Winnerbäcklåtar och ja... Inte mycket mer än så. Inser att jag behöver nya hörlurar...Fick min "yearbook" idag och det var faktiskt mycket nostalgi över den, trots att det bara är fyra månader sedan...

Av Maria - 31 augusti 2007 17:37

Inget fredagsstäd blev det av, istället flängde jag hit och dit och beställde tårta på konditoriet och vaxade benen. Fixade även med papper och blanketter till min flytt. Det är sjuuukt mkt papper. Varje gång jag tror att jag är klar så kommer det meeer!! Men det blev bra till slut. Får storstäda imorgon innan vi åker iväg.Nu ska jag hjälpa mamma med middagen, så gör jag något vettigt istället.

Oj!

Av Maria - 31 augusti 2007 09:16

Jag var så sjuk trött i morse och ändå hade jag somnat innan tolv. Orkade inte ens gå upp och väcka min syster så att hon skulle till skolan. Tur att hon har väckarklocka ;pTrodde att jag var så trött eftersom jag hade högt blodsocker, så när jag mätte nu innan frukost så blundade jag hårt och vågade knappt titta på mätaren. Men när jag väl tittade på den så var blodsockret helt ok! Ingen aningen om varför jag är så trött... Nu ska jag i alla fall sätta fart och fredagsstäda. Efter att jag ätit frukost och klätt på mig förstås ;)

Ovido - Quiz & Flashcards