Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Maria - 16 augusti 2007 22:39

Satt på motionscykeln och som vanligt när jag tränar så börjar jag tänka väldigt mycket. Alting bara snurrar runt och än en gång funderar jag över vad det är jag gett mig in på. Hur ska jag klara mig i en storstad som London? Hur ska jag klara av det ekonomiska? Hur ska jag klara av det sociala? Språket? Studierna? Hur ska jag frakta över sakerna? Allting går bara runt i huvudet på mig... Imorgon ska jag i alla fall göra upp en budget. Jag vet hur mycket pengar jag kommer att få i månaden och så nu.

Av Maria - 16 augusti 2007 20:58

Åh, har inte hunnit träna idag och nu vet jag inte om jag orkar. Ska kanske hoppa upp på motionscykeln och köra 45min nu? Är bara så himla trött, måste städa massor imorgon...

Av Maria - 16 augusti 2007 17:24

Precis kommit hem från torget, har sprungit fram och tillbaka och hämtat ut paket på posten och grejat på banken, m.m Ska fixa midagen sen också. Men nu ska jag rengöra mitt ursöta miniväxthus som jag ska ge till mamma sen.

Av Maria - 16 augusti 2007 11:19

Nja, skulle intre tro det riktigt :p Fick en kommentar om det, men faktum är att jag jobbat stenhårt hela året i skolan, även på mina lov med skolarbetet och nästan precis efter studenten så har jag jobbat på ett äldreboende så nu är jag verkligen slut! Jag förtjänar att vara ledig innan universitetsstudierna börjar igen. Samtidigt så har jag så mycket som ska göras tills dess! Bara idag så måste jag till banken och fixa med en massa papper, börja titta efter stora resväskor till ett bra pris, fixa en massa körkortsteoripapper, ringa Lovisa och höra med henne om vi kan ses på lördag istället, träna och en hel del mer småplock som alltid finns att göra. Men jag ska inte klaga för nu slipper jag ju gå up klockan 5 på morgonen i alla fall :D





By the way, jag vann precis en auktion på tradera! Mitt konto har kommit igång igen och nu får jag en väldigt fin chanel-väska hem :D Det är å andra sidan lyx!! Kolla på bilden, den är sååå fin :D

Ovido - Quiz & Flashcards