Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Maria - 26 augusti 2007 17:10

Haha, jag har haft riktigt skoj, jag och min syster har nämligen rensat bland våra barbiedockor. Haha, det var så roligt attt se vilka klädkompinationer de hade fått sist vi lekte med dem. Vissa såg helt ok ut, medan andra såg alldeles galna ut :p En docka hade fått en fin hårbehandling av min, då treåriga, syster. Hon hade stoppat dockans huvud i min skrivbordlampa och håret hade smällt så hon var nu flintis på halva huvudet. Dessutom hade hon på sig ett linne, trosor, hawaii-skjorta, kortbyxor, långbyxor, långärmad tröja och regnkläder :p Helt galet ^^

Av Maria - 26 augusti 2007 13:17

Var ute och gick nyss. Hade ju planerat för 1,5 timme men gick endast i en timme och fem minuter. Får ta och gå tjugofem minuter lite senare. Huvudsaken var att jag rörde på mig. Veckans utmaning gick jättebra förresten!! Utmaningen var att gå ner 1-2kg och hör och häpna; jag har gått ner ca. 4,5kg!! En del kan nog vara vatten, men jag känner verkligen att något har hänt. Dessutom har jag mätt mig och midjemåttet har blivit mindre med 4cm och stussmåttet har blivit mindre med 6cm!! *lycka*

Av Maria - 26 augusti 2007 10:58

Idag är det endast 16 dagat kvar i Sverige. Jag vill härifrån nu!! Jag längtar så himla mycket, jag kan inte få dagarna att gå snabbt nog liksom :) Sitter och fyller i blanketten "Anmälan: flyttning till utlandet" och det liksom pirrar i hela mig!! Lyckokänsla.Idag skulle jag jag egentligen ha joggat eller cyklat men efter styrketräningen jag gjorde igår känns mina ben som spaghetti. Dessutom så mådde jag illa och jag mår fortfarande lite skumt idag. Ska ta en långpromenad istället, ska försöka gå i 1,5 timme. Brukar oftast gå 0,5-1 timme när jag väl har promenad på schemat. eftersom jag missar en mycket intensivare träning så får jag väl dra ut på den mindre intensivare.

Ovido - Quiz & Flashcards