Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Maria - 28 augusti 2007 20:35

Jag har världens sockersug! Jag har försökt att stilla det med ett äpple och en grov macka och sockerfritt godis, men det vill inte ge med sig! I vanliga fall har jag faktiskt nästan inget sockersug över huvud taget, men jag antar att det är för att det är ca en vecka före mens och att mina hormoner är over the top..

Av Maria - 28 augusti 2007 16:38

Är hemma igen efter shoppingen och det blev ny foundation, kalender, pennfack och datorväska. Mamma köpte textilfärg och lite annat småkrafs. Ska ta kort på hela alltet sen och lägga.Idag är det förresten bara två veckor kvar tills jag åker!!

Av Maria - 28 augusti 2007 10:25

Idag ska jag på stan med mamma ^^ Ska köpa en kalender och lämna tillbaka något på "ordning & reda". Vi ska käka lunch på stan också, det var ett tag sen jag gjorde det med mågon. Får se om det blir en stor macka med mycket grönt eller någon pastasallad eller så.

Ovido - Quiz & Flashcards