Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Maria - 25 augusti 2007 20:35

Övningskörde med pappa och det gick väl sådär, jag tycker egentligen inte allas om att köra. Tänker hela tiden på olycksrisken, miljöförstöring och att allting blir mitt fel om det blir fel. Allt ansvar i samband med en bilkörning är liksom för mycket. Jag vill inte ansvara för en massa andra människors liv på det sättet. Jag tycker verkligen inte om det helt enkelt och ser inget nöje i det, ser inte ens ett behov av det! Hållå, jag bor ju i en stad och har bussar, spårvagnar m.m Det hade vart en annan grej om jag bodde ute på vischan och inte kunde komma någonstans...


Har mått illa mest hela dagen. Kan inte bli av med det dova illamåendet... Har suttit och skrivit på manus till min bok, vill att det blir något av den ^^ 




Av Maria - 25 augusti 2007 15:13

Nu mår jag bättre, har faktiskt börjat packa och jag har världens största resväska inputtad under sängen. Har självklart inte packat klart, men jag har stoppat ner 2par jeans, ett antal linnen, tröjor, mjukiströjor och jumprar, vinterstövlar (med skaft ända upp till knäna!), höstskor, strumpor och en klänning. Har t.o.m börjat planeta vad jag ska ha på mig dagen jag reser och har kommit fram till att det antagligen kommer bli:

Av Maria - 25 augusti 2007 13:46

Idag mår jag inte så bra. Det känns som om hela min kropp är seg och mitt huvud värker. Har ingen lust att göra någonting, men pappa vill att jag ska köra lite med honom och det vill väl jag med, egentligen. Har lust att rita idag. Ska kanske göra det sen och lägga upp lite här...

Av Maria - 25 augusti 2007 10:03

Jag måste få dedikera ett inlägg åt den mannen! Han är helt underbar, han finns alltid där, säger de rätta sakerna, är positiv och allt man kan tänka sig. Hade det inte vart för att vi känner varandra och har gått i samma klass så hade jag varit überkär!! Haha.

Ovido - Quiz & Flashcards