Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Maria - 27 augusti 2007 21:23

Har sprungit ca 3km och nu är jag jättepepp på att springa :D Det är så himla skönt nu när det är lite kallare och jag funderar på att byta ut ett eller två av motionscykelpassen till ett löppass till. Får se hur det blir med det och hur vädret blir. Nu för tiden springer min syster med mig och det är faktiskt mycket roligare att springa två och två än ensam :D Fick idag förresten grejer för en löptävling i London (ngefär som vårruset, minns inte vad det hette) men jag är i alla fall anmäld och har fått startnummer och lite olika saker till! Så nu är det bara att kämpa på och förbättra kondisen!!

Av Maria - 27 augusti 2007 17:05

Jag har köpt nya skor:

Av Maria - 27 augusti 2007 08:15

Såg på världens sämsta film igår kväll - Borat. Den var inte rolig någonstans, den var bara tragisk!! Och dum, usch, jag hatar filmer utan substans! Okej, det får vara roligt och dumt men det måste ändå ha en substans, ett budskap. den här var inte ens rolig.Idag är det bara 15 dagar kvar tills jag åker och jag vet inte vad jag ska göra för att få tiden att gå snabbare!! Nu ska jag till körskolan och boka lite tider och sen ska jag kolla i affärerna. Ska köpa hålfotsinlägg och möjligtvis skor och en ny mobil. Har sett att "AirCall" har kontantkorts-mobiler till bra priser och om dem inte är låsta till kontantkorten så ska jag köpa en. Min mobil är ju väldigt trasig och så har den ett abonnemang och jag måste ju köpa ett kontantkort i England för annars lär det bli hemskt dyrt att ringa hem och så.

Ovido - Quiz & Flashcards