Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Maria - 17 augusti 2007 21:36

Jag är jätteslut i kroppen och huvudet nu, fick gå fram och tillbaka från Angered Centrum tre gånger bara för att mamma behövde en massa saker. Men det är bra motion i alla fall. Ska köra styrketräning för underkroppen om en stund.

Av Maria - 17 augusti 2007 16:27

..ni förlorar i vilket fall som helst. Gud, skulle aldrig kunna tänka mig mitt liv i Göteborg. Lilla bonniga stad. Det finns en viss charm, men det är inte jag. Har små funderingar på att flytta till LA senare i livet... :p Och som alla vet så gör jag det jag drömmer om ^^Nu ska jag ner till Angered Centrum och handla. Tänk den dagen då jag slipper säga det :p

Av Maria - 17 augusti 2007 14:29

Min mamma ringde igen för en stund sen och sa att det inte blir något jobb, det hade blivit någon konstig dubbelbokning. Lika bra det, så har jag lite mer tid på mig att fixa greejer till flytten :D

Av Maria - 17 augusti 2007 10:29

Jag har varit ledig i två dagar och redan så ringer de mig och vill veta om jag kan jobba i början av september och jag sa ja till fyra dagar. Fick ett erbjudande om sex dagar, men jag orkar inte jobba en helg till. Skönt att det är korta dagar i alla fall. Men nu måste jag boka om min frisörtid. Suck. Men pengar är bra och jag trivs att jobba på det stället, dock ska jag jobba på en annan avdelning. Men det gör inget ^^

Ovido - Quiz & Flashcards