Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Maria - 24 augusti 2007 22:36

Är väldigt trött nu, men jag kan nog inte sova för det.


Var ute och promenerade, köpte mig en ELLE på vägen. Jag blir som ett barn på julafton av den tidningen! Jag bara bläddrar och tittar storögt på bilder och jag har insett att det finns en kappa jag absolut måste ha! Jag blev helt käääär och som tur är så är den faktiskt från H&M och kostar inte alls mycket ^^


Det roliga med mitt "vilka skor ska jag ha"-inlägg är att nästan alla jag frågat så säger de att jag ska ha de platta ballerinaskorna (vare sig de kommenterat här, över msn eller personligen) medan jag själv mest tycker om de högklackade ^^ Folk tror att jag kommer få ont i fötterna men jag brukar gå i högklackat och får inte alls ont i fötterna :p

Av Maria - 24 augusti 2007 16:41

Jag har äntligen fått ihop datorn. Ska börja överföra en del grejer och så. ^^ Men jag är fortfarande en mac-fantast!!



Ska ut och promenera sen!

Av Maria - 24 augusti 2007 15:25

Jag har köpt en ny dator och jag är totalt lost!! Jag avskyr verkligen PC-datorer och jag kommer antagligen inte att lära mig den... Suck! Tack apple för enkelheten!!! Men jag var tvungen att gå ifrån mitt apple för jag har inte råd med en McBook... Jag har problem med mitt antivirus.. Jag tror att jag tar och svimmar av. Jag skriver hur det går om en stund...

Ovido - Quiz & Flashcards