Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Maria - 10 augusti 2007 19:15

Idag är jag väldigt nöjd med mig själv. Har jobbat hårt på jobbet och utnyttjat tiden :) Fast jag är väldigt trött eftersom jag sov i endast 5 timmar, var seg på morgonen och fick springa till bussen. Men jag hann och kom i tid och allt. Till skillnad från vissa andra som bor precis bredvid jobbet och kommer nästan två timmar försent! Suck. Funderar på vad jag ska baka till på tisdag då jag slutar. Ska nog baka kardemummakaka till personalen och kokosbollar till de boende.


Tittade på en repris av "Project Runway" för en stund sen och fick lust till att börja sy mina egna kläder. Ska spara ihop till en enklare symaskin och börja sy lite när jag kommer till London. Hade ju MVG i yslöjd och gjorde egen design oftast och egna mönster. Dock tycker jag otroligt mycket om 50- och 60-talsmode och jag vet att man kan köpa väldigt fina klädmönster i secondhandbutiker i vissa delar av London. Ska nog pröva mig på något enklare i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards