Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Maria - 12 augusti 2007 21:21

jag har äntligen fått tag på Lovisa!! Vi pratade ett bra tag i telefon om allt möjligt och kom på ett datum att träffas, måste bara ta det med Hanna också! Är jätteglad nu :D

Av Maria - 12 augusti 2007 17:05

Det gick sketabra på jobbet. Har så himla roligt när jag jobbar med Sara! Dagen gick hyfsat snabbt och på rasten satt jag och skissade på lite kläder. Lägger upp de två bästa här.1. En kjol som ska vara i glansigt tyg (möjligtvis siden?), veckad, med brett bälte i midjan.2. En axelbandslös babydoll-klänning, ska vara i vitt bomull, rosett i midjan och broderade blommor i kjolen.Får se om jag lyckas sy till det där någon dag :)Veckans utmaning har för övrigt faktiskt gått skitbra! Jag skulle inte äta sötsaker, ta tag i mina blodsocker och i min träning, och börja planera inför London. Jag har faktiskt gjort allt detta! Ddet gick väldigt bra att inte äta söta saker som godis och kakor :) Trodde att det skulle bli mycket svårare, men när jag väl hade skrivit upp det som ett mål för veckan så gick det jättebra :D

Ovido - Quiz & Flashcards